lub 
 aby uzyskać dostęp do darmowych materiałów.

Polityka prywatności oraz cookies

Data aktualizacji niniejszej Polityki prywatności: 23.11.2021.

Witaj!

Jeżeli trafiłeś/łaś na tę stronę, to znak, że dbasz o swoją prywatność. Poniżej znajdziesz wszystkie potrzebne informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, wykorzystywania plików cookies oraz innych technologii śledzących.

Administrator danych osobowych zarządza stronami internetowymi (Strona) w tym stronami uruchamianymi na potrzeby określonego projektu, produktu, usługi, wydarzenia (tzw. landing page). Zasady przetwarzania danych osobowych są identyczne bądź bardzo podobne w przypadku każdej Strony, dlatego aby nie odsyłać Cię każdorazowo do innej strony stworzyliśmy jedną Politykę prywatności, w której zostały opisane informacji dotyczące przetwarzania Twoich danych.

Przetwarzamy Twoje dane osobowe przede wszystkim w celach związanych z korzystaniem przez Ciebie z naszych Stron, w szczególności takich jak prowadzenie konta użytkownika, wysyłka newslettera, składanie zamówień, obsługi wiadomości od Ciebie, obsługi umów, rozpatrywanie reklamacji, marketing itp. Twoje dane osobowe przetwarzamy przez okres niezbędny dla realizacji poszczególnego celu. Pamiętaj, że zawsze przysługuje Ci prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. Ponadto możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w dalszej części Polityki prywatności, dla czytelności wszystko zostało spisane w punktach. W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z Polityką prywatności, w każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres kontakt@marcinkoch.pl.

Z dokumentu poniżej dowiesz się:

  • Kto jest administratorem Twoich danych?
  • Z kim w sprawach przetwarzania Twoich danych możesz się kontaktować?
  • Jakie informacje na Twój temat posiadamy?
  • Czy twoje dane są bezpieczne?
  • Jak długo będziemy przechowywać Twoje dane osobowe?
  • Kim są odbiorcy Twoich danych osobowych?
  • W jakich celach przetwarzamy Twoje dane osobowe?
  • Czym są „Informacje Anonimowe”?
  • Skąd mamy Twoje dane osobowe?
  • Czy przekazujemy Twoje dane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych?
  • Czy korzystamy z profilowania? Czy podejmujemy w sposób zautomatyzowany decyzje na podstawie Twoich danych osobowych?
  • Jakie uprawnienia przysługują Ci w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
  • Czy korzystamy z cookies i czym one właściwie są?
  • Na jakiej podstawie korzystamy z plików cookies?
  • Czy możesz wyłączyć pliki cookies?
  • W jakich celach korzystamy z plików cookies własnych?
  • Jakie pliki cookies podmiotów trzecich są wykorzystywane?
  • Czy śledzimy Twoje zachowania podejmowane w ramach naszych Stron?
  • Czy kierujemy do Ciebie targetowane reklamy?
  • W jaki sposób możesz zarządzać swoją prywatnością?

1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest MP Food Consulting z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Kruczkowskiego 6/69, 00-412 Warszawa, posługująca się numerem NIP 6781800148, REGON 362052657.

2. Z kim możesz kontaktować się w sprawie przetwarzania Twoich danych osobowych?

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz szeroko pojętą prywatnością możesz kontaktować się pod adresem e-mail kontakt@marcinkoch.pl.

3. Jakie informacje na Twój temat posiadamy?

Zakres przetwarzanych danych opisaliśmy precyzyjnie w odniesieniu do każdego celu przetwarzania. Informacje w tym zakresie znajdują się powyżej, w punkcie 7 Polityki prywatności.

4. Czy Twoje dane są bezpieczne?

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Nie ma wiele ważniejszych rzeczy w naszej pracy od dbałości o poufność Twoich danych. Stosujemy się do zaleceń i praktyk stosowanych w obszarze ochrony i przetwarzania danych osobowych.

5. Jak długo będziemy przechowywać Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe przetwarzamy tak długo, jak to jest uzasadnione w ramach danego celu przetwarzania danych osobowych, w związku z czym okresy przetwarzania różnią się w zależności od celu. Pamiętaj, że zakończenie przetwarzania Twoich danych w ramach jednego celu niekoniecznie musi prowadzić do całkowitego usunięcia lub zniszczenia Twoich danych osobowych, ponieważ ten sam zestaw danych może być przetwarzany w ramach innego celu, przez okres dla niego wskazany. Całkowite usunięcie lub zniszczenie danych następuje w momencie, gdy zakończymy realizację wszystkich celów oraz w innych przypadkach wskazanych w RODO.

Poniżej znajdziesz opis okresów przetwarzania:

  • Konto użytkownika – dane związane z kontem użytkownika są przetwarzane przez czas funkcjonowania konta użytkownika;
  • Listy zainteresowanych – dane związane z zapisem na listę zainteresowanych są przetwarzane przez czas trwania zapisów na listę lub wypisania się z niej przez Ciebie;
  • Webinary – dane związane z webinarami są przetwarzane przez czas trwania zapisów na webinar oraz prowadzenia webinaru lub wypisania się z listy chętnych przez Ciebie. Twoje dane mogą być przechowywane do 2 lat w systemie do obsługi webinarów;
  • Realizacja zamówień i zawartej umowy – dane związane z umową są przetwarzane przez czas niezbędny do zawarcia i wykonania umowy;
  • Działania podejmowane w celu dokończenia zamówień przez klientów – dane związane z niedokończonymi zamówieniami będą przetwarzane przez okres maksymalnie 6 miesięcy od dnia, kiedy klient składał zamówienie;
  • Reklamacje i odstąpienia od umowy – dane związane z reklamacjami i odstąpieniem od umowy są przetwarzane przez czas niezbędny do obsługi reklamacji lub odstąpienia od umowy;
  • Newsletter – dane związane z newsletterem będą przetwarzane przez okres korzystania przez Ciebie z newslettera. Pomimo rezygnacji z newslettera Twoje dane będą nadal przechowywane w bazie w celu identyfikacji subskrybenta powracającego;
  • Komentarze / opinie – dane związane z zamieszczeniem komentarza / opinii będą przetwarzane do czasu, aż nie usuniesz komentarza lub opinii;
  • Kontakt i obsługa korespondencji – dane związane z obsługą korespondencji będą przetwarzane przez czas trwania kontaktu pomiędzy nami;
  • Obowiązki podatkowe i księgowe – dane związane z wykonywaniem obowiązków podatkowych i księgowych będą przetwarzane przez czas przewidziany w przepisach prawa podatkowego, najczęściej 5 lat od zakończenia roku podatkowego;
  • Archiwum – dane związane z archiwum będą przetwarzane do czasu utraty przydatności informacji, które znajdują się w archiwum;
  • Ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń – dane związane z roszczeniami będą przetwarzane do czasu przedawnienia roszczeń, przy czym okres przedawnienia roszczeń może się różnić w świetle obowiązujących przepisów prawa;
  • Grupy odbiorców – dane związane z grupami odbiorców będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
  • Media społecznościowe – dane związane z grupami odbiorców będą przetwarzane do czasu, gdy zrezygnujesz z interakcji z nami w mediach społecznościowych;
  • Analiza i statystyka – dane związane z analityką i statystyką będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
  • Marketing własny – dane związane z marketingiem własnym będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
  • Narzędzia dodatkowe – dane związane z narzędziami dodatkowymi będą przetwarzane do czasu utraty przydatności lub skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu;
  • Obowiązki związane z ochroną danych osobowych – dane związane z ochroną danych osobowych będą przetwarzane do czasu utraty przydatności, skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub upływu okresu przedawnienia naszej odpowiedzialności jako administratora danych osobowych.

6. Kim są odbiorcy Twoich danych osobowych?

Korzystamy z usług świadczonych przez podmioty trzecie. Część z tych usług wiąże się z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Zewnętrzni usługodawcy, którzy biorą udział w przetwarzaniu Twoich danych osobowych, to:

  • hostingodawca – Twoje dane osobowe są przechowywane na serwerze;
  • dostawca systemu mailingowego – na potrzeby korzystania z systemu mailingowego;
  • dostawca systemu do fakturowania – na potrzeby wystawienia faktury;
  • dostawca oprogramowania do organizacji webinarów – na potrzeby przeprowadzenia webinaru;
  • dostawca systemu do zarządzania projektami – na potrzeby realizowania projektów i zarządzania nimi;
  • dostawca systemu do obsługi klienta – na potrzeby kontaktu z nami w związku z obsługą Twojego zamówienia;
  • dostawca systemu do składania zamówień – na potrzeby składania zamówień w ramach naszych Stron;
  • dostawca narzędzia do zarządzania stronami lądowania – na potrzeby przesyłania formularzy widocznych na stronie lądowania;
  • dostawca chmur obliczeniowych – na potrzeby korzystania z rozwiązań chmurowych;
  • biuro rachunkowe – biuro przetwarza Twoje dane osobowe zawarte na fakturach i innych dokumentach księgowych,
  • kancelaria prawna – na potrzeby świadczenia na naszą rzecz usług prawnych;
  • obsługa techniczna Strony – na potrzeby prowadzenia prac technicznych dotyczących tych obszarów, w których przetwarzane są dane;
  • podmiot realizujący zamówienia, firma kurierska, Poczta Polska – na potrzeby obsługi logistycznej zamówień, których przedmiotem jest produkt fizyczny;
  • pozostali podwykonawcy, w szczególności dostawcy rozwiązań informatycznych – współpracujemy z różnymi podwykonawcami, którzy mogą mieć dostęp do Twoich danych osobowych, jeżeli będą świadczyć usługi w zakresie związanym z takim dostępem. W szczególności dotyczy to rozwiązań informatycznych, jakie wykorzystujemy w swojej działalności.

Jeżeli zajdzie taka potrzeba, Twoje dane mogą być udostępnione radcy prawnemu lub adwokatowi związanemu tajemnicą zawodową. Potrzeba może wynikać z konieczności skorzystania z pomocy prawnej wymagającej dostępu do Twoich danych osobowych.

7. W jakich celach przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Tych celów jest więcej niż jeden. Poniżej znajduje się ich lista, wraz z bardziej szczegółowe omówienie. Poszczególnym celom przyporządkowaliśmy również odpowiednie podstawy prawne przetwarzania:

Cel przetwarzania

Omówienie celu przetwarzania

Podstawa prawna

Obsługa konta użytkownika

Zakładając konto użytkownika, musisz podać dane niezbędne do założenia konta: adres e-mail oraz hasło, czasami imię i nazwisko. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia konta.
W ramach edycji danych konta możesz podać swoje dalej idące dane, w szczególności dane, które mogą być wykorzystywane przy składaniu zamówień, takie jak imię i nazwisko, adres zamieszkania lub miejsca wykonywania działalności, numer NIP, numer telefonu. Jeżeli zakładasz konto poprzez integrację z kontem w serwisie społecznościowym, na podstawie Twojej uprzedniej autoryzacji uzyskamy dostęp do określonych danych zgromadzonych w ramach konta w serwisie społecznościowym (imię i nazwisko, adres e-mail, zdjęcie profilowe).
Ponadto nasz system wykorzystywany do obsługi kont użytkowników zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, rejestrując konto użytkownika.
W każdej chwili możesz zmodyfikować informacje na Twój temat przekazane nam w związku z rejestracją konta użytkownika. W sytuacji jednak, w której założyłeś konto z wykorzystaniem integracji z kontem w serwisie społecznościowym, dane pobrane z tego serwisu społecznościowego nie są możliwe do zmodyfikowania.
Dane przekazane przez Ciebie w związku z założeniem konta przetwarzane są w celu świadczenia na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną polegającej na zapewnieniu Ci możliwości korzystania z konta użytkownika.

art. 6 ust. 1 lit. b RODO

Listy zainteresowanych

W sytuacji, gdy uruchomiliśmy system zapisów na produkty lub usługi, przed rozpoczęciem sprzedaży naszych produktów lub usług możesz zapisywać się na listy osób zainteresowanych. Zapis wymaga podania imienia oraz adresu e-mail. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by zapisać się na listę.
Dane przekazane nam podczas zapisu na listę wykorzystywane są w celu przesyłania Ci informacji związanych z danym produktem lub usługą, a podstawą prawną ich przetwarzania jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażona podczas zapisywania się na listę.
W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania informacji, klikając w dedykowany link znajdujący się w każdej wiadomości lub po prostu kontaktując się z nami.

art. 6 ust. 1 lit. a RODO

Webinary

Jeżeli chcesz wziąć udział w webinarze przez nas organizowanym, musisz przekazać swoje dane osobowe takie jak adres e-mail oraz imię. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by wziąć udział w webinarze.
Dane przekazane w związku z udziałem w webinarze wykorzystywane są w celu organizacji webinaru, a podstawą prawną ich przetwarzania jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wynikająca z zapisu na webinar.

art. 6 ust. 1 lit. a RODO

Realizacja zamówienia i obsługa umowy

Składając zamówienie na nasze produkty lub usługi, musisz podać dane niezbędne do jego realizacji: adres e-mail, imię i nazwisko, dane do faktury.
Ponadto system wykorzystywany do obsługi procesu zamówienia zapisuje Twój numer IP, z którego korzystałeś, składając zamówienie.
Każde zamówienie zapisywane jest w bazie, co oznacza, że Twoim danym osobowym przypisanym do zamówienia towarzyszą również informacje dotyczące zamówienia takie jak data i godzina złożenia zamówienia, numer identyfikacyjny zamówienia, identyfikator transakcji, przedmiot zamówienia, cena, sposób i termin płatności, data i godzina pobrania (w przypadku treści cyfrowych).
W związku z zawarciem umowy przetwarzamy Twoje dane osobowe także po to, aby wykonać świadczenia przewidziane w umowie, jaka została zawarta. Zakres tych danych zależy od tego, które dane osobowe są potrzebne do wykonania umowy.
W sytuacji, gdy otrzymujemy Twoje dane w ramach wykonywania Umowy np. od podmiotu, który Cię zatrudnia, opieramy taki proces przetwarzania danych na prawnie uzasadnionym interesie, jaki w tym przypadku stanowi zapewnienie sprawnej i efektywnej obsługi zawartej umowy. W takim przypadku możemy przetwarzać Twoje dane identyfikujące oraz dane kontaktowe.

art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Działania podejmowane w celu dokończenia zamówień przez klientów

W związku z tym, że niektórzy klienci rozpoczynają składanie zamówienia, lecz go nie finalizują (nie zatwierdzają zamówienia i nie zawierają umowy z nami), możemy podejmować działania, które będą służyły temu, aby nasi klienci dokończyli proces zakupowy. W tym celu możemy przykładowo wysyłać wiadomości e-mail zawierające informacje o niedokończonym zamówieniu oraz zachętę do sfinalizowania transakcji. Na potrzeby opisanych działań możemy przetwarzać takie dane osobowe, jak informacje podane w trakcie składania zamówienia, w szczególności Twoje imię i nazwisko oraz adres e-mail, a także informacje o zawartości koszyka, dacie rozpoczęcia transakcji oraz inne dane pozostawione w związku z rozpoczętym procesem zakupowym. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, ponieważ działania te zmierzają do zawarcia umowy. Ponadto upatrujemy podstawy przetwarzania w naszym prawnie uzasadnionym interesie, jaki w tym przypadku stanowi zwiększanie sprzedaży.

art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Obsługa reklamacji lub odstąpienia od umowy

Jeżeli składasz reklamację lub odstępujesz od umowy, to przekazujesz dane osobowe zawarte w treści reklamacji lub oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, które obejmuje imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć reklamację lub odstąpić od umowy.

Art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust. 1 lit. b RODO

Obsługa newslettera w systemie MailChimp

Do wysyłania newslettera niniejsza strona wykorzystuje usługi MailChimp. Usługę tę dostarcza Rocket Science Group LLC z siedzibą przy 675 Ponce De Leon Ave NE, Suite 5000, Atlanta, GA 30308, Stany Zjednoczone Ameryki Północnej.

MailChimp to serwis, który organizuje i analizuje dystrybucję newslettera. Dane, które podajesz zapisując się na listę odbiorców newslettera (np. Twój pseudonim i adres e-mail), będą przechowywane na serwerze MailChimp w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej.

MailChimp posiada certyfikat wydawany w ramach unijno-amerykańskiej umowy regulującej transfer danych do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej, tzw. „tarczy prywatności”. Jest to umowa pomiędzy Unią Europejską i Stanami Zjednoczonymi Ameryki Północnej mająca na celu zagwarantowanie zgodności amerykańskich procedur z europejskimi standardami poufności.

Wykorzystujemy MailChimp do analizy kampanii marketingowych z użyciem newslettera. Kiedy otwierasz mail od MailChimp, zawarty w nim plik (zwany plikiem kierunkowym strony) łączy się z serwerami MailChimp w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej. Dzięki temu jesteśmy w stanie stwierdzić, czy wiadomość z newsletterem została otwarta i które linki kliknąłeś. Dodatkowo gromadzone są w ten sposób informacje techniczne (np. czas odczytania, adres IP, typ przeglądarki oraz rodzaj systemu operacyjnego). Informacji tych nie da się przypisać konkretnemu odbiorcy. Wykorzystywane są one wyłącznie do analizy statystycznej naszych kampanii marketingowych z użyciem newslettera. Wyniki tych analiz mogą pomóc w lepszym dopasowaniu przyszłych treści zawartych w newsletterze do Twoich zainteresowań.

Jeśli nie chcesz, by Twoje korzystanie z newslettera było analizowane przez MailChimp, będziesz musiał zrezygnować z subskrypcji newslettera. Można to zrobić klikając w link, który podajemy w każdym newsletterze. Możesz również wypisać się z niego bezpośrednio na tej stronie, po zalogowaniu się do swojego konta i w ustawieniach konta wybierając opcję "Usuń konto". Pamiętaj jednak, że skorzystanie z tej drugiej opcji spowoduje również usunięcie Twojego konta na naszych Stronach a co za tym idzie, utracisz także dostęp do darmowych lub wykupionych materiałów.

Przetwarzanie danych odbywa się w oparciu o Artykuł 6 ust. 1a DSGVO. W każdej chwili możesz cofnąć swoją zgodę na przetwarzanie danych poprzez rezygnację z subskrypcji newslettera. Dane przetworzone przed otrzymaniem Twojej prośby nadal mogą być legalnie przetwarzane.

Dane dostarczone podczas subskrypcji newslettera będą wykorzystywane do przesyłania go do Ciebie do momentu rezygnacji z subskrypcji. Wówczas dane te zostaną usunięte z naszych serwerów oraz serwerów MailChimp. Nie dotyczy to danych przechowywanych w innym celu (np. adresów e-mail dla strefy dla zalogowanych użytkowników).

Szczegóły dotyczące tej kwestii opisane są w dziale Polityka Prywatności MailChimp pod linkiem: https://mailchimp.com/legal/terms/.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Obsługa komentarzy / opinii

Dodając komentarz lub opinię, musisz podać przynajmniej nazwę użytkownika, która będzie przypisana do komentarza lub opinii (nazwa może zawierać dane osobowe, jak np. imię lub nazwisko) oraz adres e-mail. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne by dodać komentarz lub opinię.
System komentarzy lub opinii może być obsługiwany przez zewnętrznych dostawców. W takiej sytuacji korzystanie z systemu podlega regulaminowi oraz polityce prywatności zewnętrznego dostawcy.
Dodany przez Ciebie komentarz lub opinia wraz z Twoimi danymi upublicznionymi w ramach ustawień będzie widoczny na stronie. Komentarz lub opinię możesz w każdej chwili zmodyfikować oraz usunąć.
Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Kontakt i obsługa korespondencji

Kontaktując się z nami za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji, np. poczty elektronicznej, komunikatorów społecznościowych, chatów itp., w sposób naturalny przekazujesz swoje dane osobowe zawarte w treści korespondencji, w szczególności adres e-mail oraz imię i nazwisko. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by nawiązać kontakt oraz obsłużyć naszą korespondencję. W tym przypadku opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na zapewnieniu możliwości kontaktu.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Realizacja obowiązków podatkowych i księgowych

W związku z wykonywaniem umowy realizujemy także obowiązki podatkowe i księgowe, w szczególności w postaci wystawienia faktury, włączenia faktury do naszej dokumentacji księgowej, przechowywania dokumentacji itp. Aby wystawić fakturę, przetwarzamy między innymi takie dane, jak imię i nazwisko, firma, adres prowadzenia działalności, NIP. Podanie danych wymaganych prawem podatkowych jest konieczne do realizacji wskazanych obowiązków.

art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z właściwymi przepisami prawa podatkowego

Tworzenie archiwum

Na potrzeby naszej działalności możemy tworzyć archiwa: zarówno w postaci tradycyjnej, jak i cyfrowej. Do archiwów trafiają wszelkie dane osobowe, które przetwarzaliśmy w związku z Tobą, dlatego ich zakres może się różnić w zależności od tego, jakie dane do nas trafiły. W tym przypadku opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na porządkowaniu i organizowaniu nośników danych osobowych.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Obrona, ustalenie lub dochodzenie roszczeń

Korzystanie z naszych Stron , jak również zawarcie umowy z nami, może rodzić w przyszłości określone roszczenia po naszej lub Twojej stronie. W związku z tym jesteśmy uprawnieni do przetwarzania danych osobowych w celu obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń. W ramach tego celu możemy przetwarzać wszelkie dane osobowe, które wiążą się z danym roszczeniem, dlatego ich zakres może się różnić w zależności od tego, czego dotyczy dane roszczenie. W tym przypadku opieramy się w tym zakresie na naszym prawnie uzasadnionym interesie polegającym na ochronie naszych interesów.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Tworzenie grup odbiorców na Facebooku

Twój adres e-mail przechowywany w bazie newsletterowej lub w bazie sklepu może zostać przesłany do serwisu Facebook w celu stworzenia grupy odbiorców reklam z wykorzystaniem tegoż adresu e-mail.
Podczas korzystania z tej funkcji adres e-mail jest hashowany przed przesłaniem go do serwisu Facebook w celu utworzenia grupy odbiorców.
Adres e-mail zostanie użyty w procesie dopasowania prowadzonym przez serwis Facebook.
Facebook nie udostępnia adresu e-mail osobom trzecim ani innym reklamodawcom i usuwa adres e-mail niezwłocznie po zakończeniu procesu dopasowywania.
Facebook wdrożył procesy i procedury zapewniające poufność i bezpieczeństwo przesyłanego mu adresu e-mail i zbioru identyfikatorów użytkowników Facebooka tworzących grupę odbiorców powstałą z wykorzystaniem adresu e-mail między innymi poprzez stosowanie technicznych i fizycznych zabezpieczeń.
Stworzenie grupy odbiorców reklam na Facebooku z wykorzystaniem Twojego adresu e-mail stanowi nasz prawnie uzasadniony interes, którym w tym przypadku jest realizacja naszych celów marketingowych.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Obsługa mediów społecznościowych

Jeżeli obserwujesz nasze profile w serwisach społecznościowych lub wchodzisz w interakcję z treściami publikowanymi przez nas w mediach społecznościowych, w naturalny sposób widzimy Twoje dane, które są publicznie dostępne w Twoim profilu społecznościowym. Przetwarzamy te dane wyłącznie w obrębie danego serwisu społecznościowego i wyłącznie w celu obsługi danego serwisu społecznościowego, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes.
Korzystanie przez Ciebie z serwisów społecznościowych podlega regulaminom i politykom prywatności administratorów tych serwisów, a ci administratorzy świadczą na Twoją rzecz, w pełni samodzielnie i niezależnie od nas, usługi drogą elektroniczną.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Analiza i statystyka z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych

Prowadzimy działania analityczne i statystyczne z wykorzystaniem narzędzi dostarczanych przez zewnętrznych dostawców. W ramach narzędzi analitycznych mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych. Przetwarzanie Informacji Anonimowych opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, który polega na tworzeniu, przeglądaniu i analizowaniu statystyk związanych z aktywnością użytkowników na stronie w celu wyciągania wniosków pozwalających na późniejszą optymalizację naszych Stron.
Z poziomu narzędzi mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nieprzypisanych do konkretnych osób.
Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Marketing własny z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych

Prowadzimy działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi dostarczanych przez zewnętrznych dostawców. W ramach narzędzi marketingowych mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych. Przetwarzanie Informacji Anonimowych opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, który polega na tworzeniu Niestandardowych Grup Odbiorców w oparciu o Informacje Anonimowe oraz targetowaniu reklam w ramach zewnętrznych systemów w oparciu o Informacje Anonimowe, na potrzeby marketingu własnych produktów i usług.
Z poziomu narzędzi mamy wgląd wyłącznie do zbioru statystyk i informacji nieprzypisanych do konkretnych osób.
Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Zapewnienie funkcjonowania odtwarzaczy multimedialnych, wtyczek społecznościowych oraz komentarzy z wykorzystaniem wyłącznie Informacji Anonimowych

Osadzamy na stronie nagrania wideo z zewnętrznych serwisów, korzystamy z wtyczek społecznościowych oraz systemu obsługi komentarzy. Wszystkie te narzędzia przetwarzają Informacje Anonimowe. Przetwarzanie Informacji Anonimowych opieramy na prawnie uzasadnionym interesie, który polega w tym przypadku na zapewnieniu możliwości korzystania z dodatkowych funkcji na stronie – odtwarzacza, wtyczek społecznościowych, systemu komentarzy lub opinii.
Z poziomu narzędzi nie mamy wglądu do innych informacji, ponadto informacje te nie są nam do niczego potrzebne – Informacje Anonimowe są przetwarzane są wyłącznie po to, żeby mogły działać odtwarzacze multimedialne, komentarze i wtyczki społecznościowe.
Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

art. 6 ust. 1 lit. f RODO

Realizacja obowiązków związanych z ochroną danych osobowych

Jako administrator danych osobowych jesteśmy zobowiązani do realizacji obowiązków związanych z ochroną danych osobowych. W związku z tym możemy przetwarzać Twoje dane osobowe, o ile jest to niezbędne do Wykonaniach tych obowiązków (np. w przypadku rozpatrywania Twojego żądania dotyczącego Twoich danych osobowych). Zakres danych zależy od tego, jakie dane są nam potrzebne do realizacji obowiązku i udowodnienia przestrzegania RODO.
Ponadto w tym przypadku opieramy się także na naszym prawnie uzasadnionym interesie, który polega na zabezpieczeniu danych koniecznych do wykazania rozliczalności.

art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art. 6 ust. 1 lit. f RODO

8. Czym są „Informacje Anonimowe”?

Korzystamy z narzędzi, które gromadzą na Twój temat szereg informacji związanych z korzystaniem z naszych Stron. Chodzi w szczególności o następujące informacje:

  • informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej,
  • przeglądane podstrony,
  • czas spędzony na Stronie,
  • przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami,
  • kliknięcia w poszczególne linki,
  • źródło, z którego przechodzisz na Stronę,
  • przedział wieku, w którym się znajdujesz,
  • Twoja płeć,
  • Twoja przybliżona lokalizacja ograniczona do miejscowości,
  • Twoje zainteresowania określone na podstawie aktywności w sieci.

Informacja te określane są niniejszej Polityce prywatności jako „Informacje Anonimowe”.

Informacje Anonimowe same w sobie nie mają charakteru danych osobowych, ponieważ nie pozwalają nam identyfikację osób. Nie zestawiamy ich z typowymi danymi osobowymi, jakie gromadzimy. Biorąc jednak pod uwagę orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, z ostrożności i na wypadek, gdyby Informacjom Anonimowym został przypisany charakter danych osobowych w Polityce prywatności znajdują się również szczegółowe wyjaśnienia w zakresie przetwarzania tych informacji.

Przetwarzanie Informacji Anonimowych pozwala na zapewnianie Ci możliwości korzystania z funkcjonalności dostępnych na Stronie. Ponadto Informacje Anonimowe wykorzystywane są w celach analitycznych i statystycznych oraz marketingowych (np. tworzenie Niestandardowych Grup Odbiorców na Facebooku, ustawianie, targetowanie i kierowanie reklam).

Informacje Anonimowe przetwarzane są również przez dostawców narzędzi na zasadach wynikających z ich regulaminów oraz polityk prywatności. Mogą być one wykorzystywane przez tych dostawców do świadczenia i ulepszania usług, zarządzania nimi, opracowywania nowych usług, mierzenia skuteczności reklam, ochrony przez oszustwami i nadużyciami, a także personalizowania treści i reklam wyświetlanych w poszczególnych serwisach, witrynach i aplikacjach. Szczegółowe informacje z tym związane znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

9. Skąd mamy Twoje dane osobowe?

W większości przypadków otrzymujemy je od Ciebie, np. gdy rejestrujesz konto użytkownika, odstępujesz od umowy, kontaktujesz się za pośrednictwem poczty elektronicznej lub chatu, a także korzystasz z funkcjonalności dostępnych na naszej Stronie lub w zewnętrznych serwisach (np. społecznościowych).

Ponadto część informacji na Twój temat może być automatycznie gromadzona przez narzędzia, z których korzystamy. Szczegółowe informacje na temat narzędzi zewnętrznych dostawców znajdziesz w sekcji poświęconej używanym przez nas narzędziom.

Ponadto w wyjątkowych przypadkach możemy uzyskać Twoje dane osobowe także z innych źródeł, np. w sytuacji, gdy podmiot, który Cię zatrudnia, wskazuje nam Twoje dane jako osoby do kontaktu w sprawach związanych z zawartą umową, albo gdy reprezentujesz podmiot, który zawiera z nami umowę.

W przypadku, gdy przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody, możesz taką zgodę cofnąć w każdym czasie: albo poprzez swoje działanie, albo kontaktując się z nami na podane dane kontaktowe. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Twoje dane osobowe mogą być również przekazywane do urzędów skarbowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków podatkowo-rozliczeniowo-księgowych. Chodzi w szczególności o wszelkie deklaracje, raporty, sprawozdania i inne dokumenty księgowe, w których znajdują się Twoje dane osobowe.

Ponadto, w razie zaistnienia takiej konieczności, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, takim jak służby policyjne, bezpieczeństwa, sądy, prokuratury.

Twoje dane udostępniane są firmom kurierskim w zakresie niezbędnym do dostarczenia zamówienia. Firmy te stają się niezależnymi administratorami Twoich danych osobowych.

Gdy chodzi o Informacje Anonimowe, dostęp do nich mają dostawcy narzędzi lub wtyczek, które gromadzą Informacje Anonimowe. Dostawcy tych narzędzi są samodzielnymi administratorami danych w nich gromadzonych i mogą udostępniać te dane na zasadach określonych przez siebie we własnych regulaminach i politykach prywatności, na co nie mamy wpływu.

10. Czy przekazujemy Twoje dane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych?

Tak, część operacji przetwarzania Twoich danych osobowych może wiązać się z ich przekazywaniem do państw trzecich.

Przekazujemy Twoje dane osobowe do państw trzecich w związku z korzystaniem z narzędzi, które przechowują dane osobowe na serwerach zlokalizowanych w państwach trzecich, w szczególności w USA. Tak samo może dziać się w przypadku Informacji Anonimowych. Dostawcy tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO, w szczególności poprzez korzystanie ze standardowych klauzul umownych.

Aktualnie Twoje dane są przekazywane w związku z korzystaniem przez nas z następujących rozwiązań:

Rodzaj rozwiązania

Dostawca rozwiązania

Adres

system MailChimp

The Rocket Science Group LLC

675 Ponce de Leon Ave NE, Suite 5000
Atlanta, GA 30308 USA

system HelpScout

Help Scout Inc.

131 Tremont Street, 3rd Floor, Boston, Massachusetts 02111

komunikator Slack

Slack Technologies Inc.

500 Howard Street
San Francisco, CA, 94105

system Asana

Asana Inc.

1550 Bryant Street, 2nd Floor
San Francisco, California 94103

chmura Dropbox

Dropbox International Unlimited Company

One Park Place Floor 5 Upper Hatch Street, Dublin 2

Docs Google / Drive Google / Doodle Google

Google LLC

1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043

MS Office 365

Microsoft Corporation

One Microsoft Way
Redmond, WA 98052-7329

Oprócz tego Twoje dane osobowe mogą być przekazywane do krajów trzecich w związku z wykorzystaniem cookies.

11. Czy korzystamy z profilowania? Czy podejmujemy w sposób zautomatyzowany decyzje na podstawie Twoich danych osobowych?

Nie podejmujemy wobec Ciebie decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywoływałyby wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływały. Owszem, korzystamy z narzędzi, które mogę podejmować określone działania w zależności od informacji zebranych w ramach mechanizmów śledzących, ale uważamy, że działania te nie mają istotnego wpływu na Ciebie, ponieważ nie różnicują Twojej sytuacji jako klienta, nie wpływają na warunki umowy, jaką możesz z nami zawrzeć itp.

Korzystając z określonych narzędzi, możemy np. kierować do Ciebie spersonalizowane reklamy w oparciu o wcześniejsze działania podjęte przez Ciebie w ramach danej Strony czy też podpowiadać Ci produkty, które mogą Cię zainteresować. Mowa tutaj o tzw. reklamie behawioralnej. Zachęcamy Cię do pogłębienia wiedzy na temat reklamy behawioralnej, w szczególności w zakresie kwestii związanych z prywatnością. Szczegółowe informacje, wraz z możliwością zarządzania ustawieniami w zakresie reklamy behawioralnej, znajdziesz tutaj.

12. Jakie uprawnienia przysługują Ci w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?

RODO przyznaje Ci następujące potencjalne uprawnienia związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
  • prawo do usunięcia danych (jeżeli Twoim zdaniem nie ma podstaw, abyśmy przetwarzali Twoje dane, możesz żądać, abyśmy je usunęli);
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych (możesz żądać, abyśmy ograniczyli przetwarzanie danych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Tobą działań, jeżeli w Twojej opinii mamy nieprawidłowe dane lub przetwarzamy je bezpodstawnie);
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (masz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu; powinieneś wskazać szczególną sytuację, która Twoim zdaniem uzasadnia zaprzestanie przez nas przetwarzania objętego sprzeciwem; przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że wykażemy, że podstawy przetwarzania przez nas danych są nadrzędne wobec Twoich praw lub też, że Twoje dane są nam niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń);
  • prawo do przenoszenia danych (masz prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe, które dostarczyłeś nam na podstawie umowy lub Twojej zgody; możesz nam zlecić przesłanie tych danych bezpośrednio innemu podmiotowi);
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli uprzednio taką zgodę wyraziłeś;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (jeżeli stwierdzisz, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem, możesz złożyć w tej sprawie skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego).

Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 16–21 RODO. Zachęcamy do zapoznania się z tymi przepisami. Ze swojej strony uważamy za potrzebne wyjaśnić Ci, że wskazane powyżej uprawnienia nie są bezwzględne i nie będą przysługiwać Ci w stosunku do wszystkich czynności przetwarzania Twoich danych osobowych.

Jeżeli przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych dopuściliśmy się naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, masz możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

13. Czy korzystamy z cookies i czym one właściwie są?

Nasza Strona wykorzystuje pliki cookies.

Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny (cookies własne) lub systemy teleinformatyczne podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich). W plikach cookies mogą być zapisywane i przechowywane określone informacje, do których następnie systemy teleinformatyczne mogą uzyskiwać dostęp w określonych celach.

Niektóre używane przeze nas cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne cookies są zachowywane na Twoim urządzeniu końcowym i umożliwiają rozpoznanie Twojej przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies jako takich, możesz zapoznać się np. z tym materiałem.

14. Na jakiej podstawie korzystamy z plików cookies?

Z plików cookies korzystamy na podstawie Twojej zgody, z wyjątkiem sytuacji, gdy pliki cookies są niezbędne do prawidłowego świadczenia na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną.

Pliki cookies, które nie są niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi drogą elektroniczną, pozostają zablokowane do czasu wyrażenia przez Ciebie zgody na korzystanie z plików cookies. Podczas Twojej pierwszej wizyty na danej Stronie wyświetlamy Ci komunikat z pytaniem o Twoją zgodę wraz z możliwością zarządzania plikami cookies, tj. zdecydowania, na które pliki cookies się godzisz, a które chcesz blokować.

15: Czy możesz wyłączyć pliki cookies?

Tak, możesz zarządzać ustawieniami plików cookies w ramach swojej przeglądarki internetowej. Możesz blokować wszystkie lub wybrane pliki cookies. Możesz również blokować pliki cookies konkretnych witryn. W każdej chwili możesz również usunąć zapisane wcześniej pliki cookies oraz inne dane witryn i wtyczek.

Przeglądarki internetowe oferują również możliwość korzystania z trybu incognito. Możesz z niego skorzystać, jeśli nie chcesz, by informacje o odwiedzonych stronach i pobranych plikach zostały zapisane w historii przeglądania i pobierania.

Dostępne są również wtyczki do przeglądarek umożliwiające kontrolę nad plikami cookies, takie jak np. Ghostery. Opcję kontroli nad plikami cookies może zapewniać również dodatkowe oprogramowanie, w szczególności pakiety antywirusowe itp.

Pamiętaj, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może uniemożliwiać używanie części funkcji dostępnych na naszych Stronach oraz powodować trudności w korzystaniu ze Stron, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies. Przykładowo, jeżeli zablokujesz pliki cookies wtyczek serwisów społecznościowych, przyciski, widgety, funkcje społecznościowe zaimplementowane na naszych Stronach mogą być dla Ciebie niedostępne.

16. W jakich celach korzystamy z plików cookies własnych?

Pliki cookies własne wykorzystywane są do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych mechanizmów Stron np. prawidłowego przesyłania formularza, obsługa formularzy newsletterowych itp.

Pliki cookies są także niezbędne do utrzymywania sesji logowania na Stronach. 

W plikach cookies własnych przechowywana jest również informacja o zdefiniowanych przez Ciebie ustawieniach cookies dokonanych z poziomu mechanizmu do zarządzania plikami cookies.

17. Jakie pliki cookies podmiotów trzecich są wykorzystywane?

Wykaz narzędzi, które wymagają używania cookies, oraz opis wykorzystywanych cookies znajdziesz w załączniku do niniejszej Polityki prywatności. Narzędzia używane w ramach poszczególnych Stron mogą w pewnym stopniu się różnić, dlatego dla każdej Strony, jaką zarządzamy, przygotowaliśmy odrębne zestawienie używanych narzędzi.

18. Czy śledzimy Twoje zachowania podejmowane w ramach naszych Stron?

Tak, korzystamy z narzędzi zewnętrznych dostawców, które wiążą się z gromadzeniem informacji na temat Twoich aktywności na naszych Stronach. Narzędzia te zostały szczegółowo opisane w załączniku do niniejszej Polityki prywatności.

19. Czy kierujemy do Ciebie targetowane reklamy?

Tak, korzystamy z narzędzi zewnętrznych dostawców, w ramach których możemy kierować reklamy do określonych grup docelowych zdefiniowanych w oparciu o różne kryteria takie jak wiek, płeć, zainteresowania, zawód, praca, działania podejmowane uprzednio w ramach naszych Stron. Narzędzia te zostały szczegółowo opisane w załączniku do niniejszej Polityki prywatności.

20. W jaki sposób możesz zarządzać swoją prywatnością?

Poniżej znajdziesz listę możliwości zarządzania swoją prywatnością:

  • ustawienia cookies w ramach przeglądarki internetowej;
  • wtyczki do przeglądarek wspierające zarządzanie plikami cookies np. Ghostery;
  • dodatkowe oprogramowanie zarządzające plikami cookies;
  • tryb incognito w przeglądarce internetowej;
  • ustawienia reklamy behawioralnej, np. youronlinechoices.com;
  • mechanizm zarządzania plikami cookies z poziomu naszej strony;
  • Google Analytics Opt-out: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout;
  • Google Ads Settings: https://adssettings.google.com/;
  • Facebook Ads Settings: https://www.facebook.com/ads/settings;
  • HotJar Opt-out: https://www.hotjar.com/legal/compliance/opt-out

21: Czy ta Polityka prywatności może podlegać zmianom?

Polityka prywatności może ulegać zmianom, w szczególności ze względu na zmiany technologiczne oraz zmiany przepisów prawa. Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, o każdej zmianie Polityki prywatności otrzymasz wiadomość. Zmiany Polityki prywatności zaczynają obowiązywać najwcześniej po 7 dniach.

ZAŁĄCZNIK — WYKAZ NARZĘDZI WYKORZYSTUJĄCYCH PLIKI COOKIES:

Nazwa narzędzia Opis działania oraz plików cookies
Google Analytics

Korzystamy z narzędzia Google Analytics zapewnianego przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. W celu korzystania z Google Analytics, zaimplementowaliśmy w kodzie strony specjalny kod śledzący Google Analytics. Kod śledzący wykorzystuje pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Analytics. W każdej chwili możesz zablokować kod śledzący Google Analytics, instalując dodatek do przeglądarki udostępniany przez Google.

Google Analytics w sposób automatyczny gromadzi informacje o Twoim korzystaniu ze strony. Zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwerów Google, które mogą znajdować się w całym świecie i tam przechowywane.
Z uwagi na aktywowaną przeze nas anonimizację adresu IP, Twój adres IP jest skracany przed przekazaniem dalej. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP jest przekazywany do serwerów Google i dopiero tam skracany. Zanonimizowany adres IP przekazany przez Twoją przeglądarkę w ramach Google Analytics co do zasady nie jest łączony z innymi danymi Google.
Podkreślamy, że w ramach Google Analytics mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych.

Usługi Google Analytics i Google Analytics 360 uzyskały certyfikat niezależnego standardu bezpieczeństwa ISO 27001. ISO 27001 jest jednym z najczęściej uznawanych standardów na świecie i poświadcza spełnianie odpowiednich wymogów przez systemy obsługujące Google Analytics i Google Analytics 360.

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.

Google Tag Manager

Korzystamy z narzędzia Google Tag Manager zapewnianego przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. W celu korzystania z Google Tag manager zaimplementowaliśmy w kodzie strony specjalny kod śledzący Google Tag Manager. Kod śledzący wykorzystuje pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Google Tag Manager. W każdej chwili możesz zablokować kod śledzący Google Tag Manager, instalując dodatek do przeglądarki udostępniany przez Google.

Google Tag Manager służy do aktualizowania tagów w witrynie internetowej. Dzięki niemu zachodzi komunikacja pomiędzy naszą stroną internetową a serwerami Menadżera tagów. Dzięki tym narzędziom możemy mieć innymi konfigurować tagi śledzenia oraz ustalać różne reguły dotyczące zdarzeń, jakie mają miejsce na naszej stronie internetowej, powodując uruchomienie określonych tagów. Podkreślamy, że w ramach Google Analytics mamy dostęp wyłącznie do Informacji Anonimowych. Usługi Google Analytics i Google Analytics 360 uzyskały certyfikat niezależnego standardu bezpieczeństwa ISO 27001. ISO 27001 jest jednym z najczęściej uznawanych standardów na świecie i poświadcza spełnianie odpowiednich wymogów przez systemy obsługujące Google Analytics i Google Analytics 360. Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.

Google Ads

Korzystamy z funkcji remarketingowych dostępnych w ramach systemu Google AdWords obsługiwanego przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Przy okazji odwiedzin naszej strony internetowej automatycznie pozostawiany jest w Twoim urządzeniu plik remarketing cookie firmy Google, który zbiera informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie. Dzięki zgromadzonym w ten sposób informacjom jesteśmy w stanie wyświetlać Ci reklamy w ramach sieci Google w zależności od Twoich zachowań na naszej stronie. Przykładowo, jeżeli wyświetlisz jakiś produkt, informacja o tym fakcie zostanie odnotowana przez plik remarketing cookie, co sprawi, że będziemy mogli skierować do Ciebie reklamę dotyczącą tego produktu lub jakąkolwiek inną, którą uznamy za właściwą. Reklama ta zostanie wyświetlona Ci w ramach sieci Google podczas korzystania przez Ciebie z Internetu, przeglądania innych stron internetowych itp.

Podkreślamy, że używając z Google Ads, korzystamy wyłącznie z Informacji Anonimowych. Używając z Google AdWords, jesteśmy jedynie w stanie definiować grupy odbiorców, do których chcielibyśmy, by nasze reklamy docierały. Na tej podstawie Google podejmuje decyzję, kiedy i w jaki sposób zaprezentuje Ci naszą reklamę. Dalsze przetwarzanie informacji ma miejsce tylko wtedy, gdy wyraziłeś zgodę wobec Google na łączenie historii przeglądania z Twoim kontem oraz wykorzystanie informacji z Twojego konta Google do personalizowania reklam, które wyświetlane są na stronach internetowych. W takiej sytuacji Google wykorzysta Twoje dane w celu stworzenia i zdefiniowania list grup docelowych dla celów remarketingu na różnych urządzeniach. W tym celu Google łączy tymczasowo zebrane informacje z innymi posiadanymi danymi, aby utworzyć grupy docelowe. Jeżeli nie chcesz otrzymywać personalizowanych reklam, możesz zarządzać ustawieniami reklam bezpośrednio po stronie Google: https://adssettings.google.com/.

Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.

Facebook Custom Audiences

W ramach systemu reklam Facebook Ads zapewnianego przez Facebook Inc., 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304, USA, korzystamy z funkcji Niestandardowych Grup Odbiorców w celu kierowania do określonych grup użytkowników targetowanych przekazów reklamowych.

W celu kierowania do Ciebie reklam spersonalizowanych pod kątem Twoich zachowań na naszej stronie zaimplementowaliśmy w ramach strony Pixel Facebooka, który w sposób automatyczny gromadzi informacje o Twoim korzystaniu z witryny. Zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwerów Facebooka, która mogą znajdować się na całym świecie, w szczególności w Stanach Zjednoczonych Ameryki (USA).

Informacje zbierane w ramach Pixela Facebooka są anonimowe, tj. nie pozwalają nam na Twoją identyfikację. W zależności od Twojej aktywności na naszej stronie możesz trafić do określonej grupy odbiorców, ale w żaden sposób nie identyfikujemy poszczególnych osób należących do tych grup. Pixel Facebooka może śledzić i odnotowywać m.in. następujące Twoje zachowania:

  • wyświetlenie zawartości określonej strony,
  • przejście do kasy w ramach strony internetowej,
  • sfinalizowanie zakupu w ramach strony internetowej,
  • wypełnienie określonego formularza, np. zapisu do newslettera.

Informujemy Cię jednak, że Facebook może łączyć zbierane informacje z innymi informacjami o Tobie zebranymi w ramach korzystania przez Ciebie z serwisu Facebook i wykorzystywać dla swoich własnych celów, w tym marketingowych. Takie działania Facebooka nie są już zależne od nas, a informacji o nich możesz szukać bezpośrednio w polityce prywatności Facebooka. Z poziomu swojego konta na Facebooku możesz również zarządzać swoimi ustawieniami prywatności. Tutaj znajdziesz przydatne informacje w tym zakresie.

Vimeo

Na naszych stronach osadzane są widgety Vimeo pozwalające Ci odtwarzać nagrania dostępne dostępne na naszych stronach. Vimeo obsługiwany jest przez Vimeo.com Inc.

Gdy odtwarzasz nagranie, Vimeo zapisuje na Twoim urządzeniu pliki cookies i otrzymuje informacje, że odtworzyłeś nagranie z poziomu określonej strony internetowej. Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez Vimeo, jak również możliwość kontaktu oraz Twoje prawa w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę Twojej prywatności zostały opisane w polityce prywatności Vimeo.

Jeśli nie chcesz, możesz całkowicie uniemożliwić załadowanie na stronie wtyczek, stosując odpowiednie rozszerzenia dla Twojej przeglądarki, np. blokowanie skryptów. Informacje gromadzone w ramach plików cookies związanych z osadzonymi na naszych stronach filmami wykorzystywane są przez Vimeo w celu zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania widgetu, analizy i optymalizacji w zakresie świadczonych przez Vimeo usług, jak również w celach personalizacji i reklamy.

Pamiętaj, że odtwarzając nagrania dostępne na naszych stronach, korzystasz z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Vimeo. Vimeo jest samodzielnym, niezależnym od nas podmiotem świadczącym na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną. Szczegółów w zakresie zasad korzystania z Vimeo, w tym ochrony prywatności, możesz szukać w dokumentach udostępnianych bezpośrednio przez Vimeo:

penciluser