Jaka jest najważniejsza rzecz w budowaniu bazy dochodowy klientów? Przez najbliższe cztery odcinki podcastu będziemy uczyć się jak zbudować strategie e-mail marketingu. Porozmawiamy o tym jak tworzyć bazy danych odbiorców i jak konwertować ich na dochodowych klientów.
Czyli idziemy do podstaw, które powinny być fundamentem każdego biznesu. Bo to nie social media powinny być w centrum Twojego zainteresowania. Dlaczego? Odpowiedź znajdziesz w podcaście.
Twoja baza danych.
Ten odcinek jest pierwszym z czterech poświęconych w całości generowaniu dochodu bazując na e-mail marketingu. Jeżeli pytasz mnie “Marcin powiedź wreszcie jak sprawić aby mój biznes wniósł się na wyższy poziom” oto moja odpowiedź.
Dla kogo jest ten odcinek?
- kochasz to co robisz i chcesz rozwijać siebie i swoją firmę,
- już masz bazę danych, ale jest wzrost nie jest wystarczający, masz mniej niż 3000 osób w bazie,
- nie generujesz wystarczająco dużej ilości leadów,
- masz bazę danych, która nie "konwertuje na sprzedaż",
- masz problem ze skutecznym zarządzeniem bazą i relacjami z odbiorcami,
- nie potrafisz albo robisz to nieskutecznie, stworzyć strategii dla e-mail marketingu,
- chcesz uniezależnić się od algorytmów social mediów.
Jeżeli któryś z powyższych punktów pasuje do Ciebie, ten podcast jest dla Ciebie.
Koniecznie ściągnij dokument który znajdziesz pod podcastem i sprawdź co możesz zrobić lepiej. Dokument pomoże Ci przygotować się do budowania – lub do skorygowania – Twojego skutecznego i dochodowego e-mail marketingu.
W podcaście:
01’07” – kilka słów o czym mowa
03’11” – najważniejsza rzecz budując bazy dochodowych klientów
14’00” – moja największa porażka w rozwijaniu baz danych
33’01” – nasze ego a powodzenie
34’10” – niespodzianka, bezpłatne szkolenie dla słuchaczy podcastu
Pamiętaj o pobraniu specjalnego dokumentu, który pomoże Ci zbudować strategię Twojego e-mail marketingu!